EaDocx Corporate Edition
2 059,14 zł brutto
1 674,10 zł netto
System operacyjny | Windows 7, 8, 10 |
Licencja | na wersję programu |
Forma licencji | elektroniczna |
Sposób dostawy | poczta e-mail |
Koszt dostawy | 0 zł |
Czas realizacji | 1-2 dni |
Strona programu | http://www.eadocx.com/ |
Polska wersja | nie |
Opis programu
EaDocx Corporate Edition to pogram do zarządzania dokumentami zgodnymi z modelem danej architektury korporacyjnej (EA). Pozwala on na tworzenie i udostępnianie świetnie wyglądających, czytelnych i dokładnych dokumentów w klika minut. Program nie wymaga znajomości wnętrza struktury EA, ani wiedzy programistycznej, każdy może tworzyć dokładne, czytelne dokumenty.
Program współpracuje z następującymi wersjami MS Word i Excel: 2007, 2010, 2013 i 2016.
Tworzenie odpowiednich dokumentów
Oprogramowanie pozwala na tworzenie rodziny dokumentów z jednego modelu, przy czym każdy jest dostosowany do potrzeb danego odbiorcy. Nie ma zatem potrzeby tworzenia dużych plików, zawierających wszystkie dostępne informacje. Dzięki eaDocx można przygotować nie tylko dokumenty Word, ale także edytowalne dla odbiorców arkusze Excel z właściwą porcją materiału.
Poprawa czytelności dokumentów
Prawdopodobnie wszystkie istotne informacje znajdują się w modelu EA, natomiast eaDocx pomaga w wykorzystaniu ich do stworzenia czytelnego i przystępnego dokumentu dla wszystkich odbiorców. Do dokumentu trafiają informacje o jego pochodzeniu, o połączeniach między elementami oraz hiperłącza.
Zwiększenie częstotliwości faz dokumentacji
Kiedy dokumenty mogą być generowane na podstawie modelu, również dokumentacja może być rozbudowywana na każdym z etapów projektu. Interesariusze mogą mieć wówczas wgląd w progres dokumentów, a ponieważ są one interesujące i czytelne, mogą oni od razu udzielać informacji zwrotnych. Poprawia to jakość końcowych produktów oraz poszerza zainteresowanym widok na temat tego co się dzieje.
EaDocx Corporate Edition to wersja programu eaDocx rozszerzona o lepszą integrację z MS Excel oraz bardziej wydajne zarządzanie dokumentami. Wariant ten pozwala na:
- tworzenie wielu dokumentów oraz ich różnych wersji, także śledzenie ich zmian.
- regularne przenoszenia danych do i z EA, zarówno w celu wprowadzenia nowych danych, tworzenia raportów Excel jak i wykorzystania MS Excel do szybkiej edycji danych EA.
- dodawanie do dokumentów wykresów graficznych, dających pełen obraz zawartości modeli EA.
Produkt eaDocx występuje w trzech wariantach:
- Professional Edition
- Corporate Edition
- Collaboration Edition
Każdy z wariantów jest dostępny w wersji Standard (z roczną lub trzy-letnią subskrypcją) lub w wersji Group (z roczną subskrypcją).
Wersja Group pozwala wielu użytkownikom na korzystanie z jednej licencji, co obniża cenę przypadającą na jednego użytkownika.
W przypadku potrzeby zakupy większej liczby licencji niż 4 lub w przypadku innych wątpliwości prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.