DameWare Remote Support
Producent: Solarwinds
Kategoria: Programowanie i diagnostyka
2 131,71 zł brutto
1 733,10 zł netto
Cennik jednostkowy | |
1 | » 2 131,71 zł |
2-3 | » 2 100,10 zł |
4-5 | » 2 031,47 zł |
6-9 | » 1 994,57 zł |
10-14 | » 1 894,32 zł |
15-> | » 1 646,36 zł |
System operacyjny | Windows 7, 8, 8.1, 10 Windows Server 2008, 2008 R2, 2012, 2012 R2, 2016 |
Licencja | na wersję programu |
Forma licencji | elektroniczna |
Sposób dostawy | poczta e-mail |
Koszt dostawy | 0 zł |
Czas realizacji | 1-2 dni |
Strona programu | http://www.dameware.com/ |
Polska wersja | nie |
Opis programu
Dameware Remote Support firmy Solarwinds to proste w użyciu oprogramowanie zdalnej kontroli i zarządzania, zaprojektowane dla administratorów IT i pomocy technicznej, w celu przyspieszenia i uproszczenia zdalnej administracji IT. Dameware Remote Support posiada w sobie wbudowany program Dameware Mini Remote Control do uzyskiwania zdalnego dostępu do systemów Windows, Linux oraz Mac OS X.
Najważniejsze cechy programu Dameware Remote Support :
- Zdalna zarządzanie serwerami i stacjami roboczymi Windows – oprogramowanie pozwala na zdalne rozwiązywanie problemów z komputerami z systemem Windows bez konieczności inicjacji sesji zdalnego sterowania. Wbudowane narzędzia systemowe oraz zdalnej administracji zapewniają możliwość zdalnego restartowania systemów, uruchamiania i wstrzymywania usług i procesów, kopiowania i usuwania pików, przeglądania i usuwania dzienników zdarzeń i wiele więcej
- Szybkie i bezpieczne zdalne sterowania - Remote Support zawiera w sobie program DameWare Mini Remote Control oferujący wieloplatformowy zdalny dostęp do komputerów, laptopów i serwerów z systemem operacyjnym Windows, Linux lub Mac OS X z jednej konsoli administracyjnej
- Zdalne narzędzia systemowe i funkcje TCP – program zapewnia zdalny dostęp do wielu narzędzi systemowych oraz protokołu TCP, dzięki czemu nie trzeba indywidualnie otwierać panelu sterowania czy narzędzi na zdalnym komputerze, aby rozwiązać problemy
- Zdalna obsługa z poziomu urządzeń z systemem iOS i Android – program umożliwia zdalny dostęp do komputerów i serwerów Windows poprzez urządzenia mobilne z systemem iOS lub Android
- Zdalne zarządzanie środowiskami Active Directory – narzędzie Remote Support daje możliwość zarządzania wieloma domenami, grupami i użytkownikami Active Directory, zdalno odblokowywanie kont użytkowników, resetowanie haseł oraz edycję zasad grupy
- Eksport obiektów Active Directory i konfiguracji systemowych ze zdalnych komputerów - możliwość łatwego eksportu właściwości Active Directory, konfiguracji systemu oraz informacji o systemie w formatach .CSV i .XML
- Wieloczynnikowe uwierzytelnianie – opcja wymuszenie dwustopniowej autoryzacji w środowiskach wymagających zwiększonego bezpieczeństwa
- Scentralizowane zarządzanie licencjami i kontami użytkowników - przejście przez różne systemy do zarządzania kontami może być sporym obciążeniem, dlatego Remote Support oferuje centralne zarządzanie środowiskiem Dameware, kontami i uprawnieniami użytkowników oraz uproszczenie globalnego zarządzania licencjami Dameware
- Zdalny dostęp do wyłączonych i uśpionych komputerów - możliwość zdalnego łączenia się z nieaktywnymi komputerami za pomocą technologii Intel® vPro™ z AMT, Wake on LAN oraz KVM
- Sesje zdalnego sterowania przez Internet – w przypadku instalacji w trybie scentralizowanego wdrożenia program umożliwia zdalne łączenie z komputerami poza zaporą ogniową za pomocą internetowego serwera proxy. Można uruchamiać bezpieczne zdalne połączenia przez Internet z komputerami z systemem Windows znajdującymi się w dowolnym miejscu, bez konieczności połączenia VPN
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny
UWAGA!
Prosimy o podawanie poprawnych danych użytkownika końcowego programu (posiadacza licencji). Producent tego programu firma Solarwinds może odmówić zmiany/modyfikacji danych użytkownika po wystawieniu licencji.
Polska strona oprogramowania DameWare firmy Solarwinds